El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

miércoles, 12 de junio de 2013


Piruletes de pasta de full
les fotos no van quedar gaire bé ,però estaven molt bones.

Un altre de les receptes  que vaig preparar per la nit de Nadal.

Ingredients per 4 persones:

-       1 lamina de pasta de full (queda millor si és fresca9.
-       6 talls de formatge a poder ser Gouda.
-       1 ou
-       9 lamines de pernil dolç (forma quadrada)
-       Palillos .
 Preparació:
aqui la pasta i el formatge

aqui amb el pernil dolç i començava a enrrotllar-lo





El que farem primer és escalfar el forn a 180º.
Agafarem la pasta de full i la estendrem i posarem primer el formatge i desprès el pernil dolç. Anirem enrotllant poc a poc i a la vegada pressionen perquè quedi tot ben pres. Seguidament agafarem els palillos a la pasta de full deixen una distancia de un centímetre mes o menys.
Tallem la pasta de full entre mig de cada palillo i les anirem col3locant en una safata de forn que haurem cobert amb paper de forn perquè no s’enganxin a la plata ,les deixarem separades ja que la pasta de full amb l’escalfor creix i es podrien enganxar.
Agafarem l’ou i el batrem i pintarem les piruletes amb l’ou batut i ho courem al forn uns 15/20 min a 200º, jo el poso a d’alt i a baix,però el que si que hem de tenir present és que no podem deixar de controlar-lo.
Per presentar-les jo les vaig posar a dins d’un got amb sal i així s’aguanten .




No hay comentarios:

Publicar un comentario