El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

miércoles, 12 de junio de 2013

GOTETS DE VIEIRES AMB MANGO

Aquets gotets els vaig fer per la nit de Nadal i va ser molt bo .


Ingredients :
-4 vieires (les vaig comprar congelades a la Sirena)
-4 talls de bacó
- sal ,pebre
- 1 un mango
- oli
- gotets de vidre petits.


Preparació :
Com que vaig comprar les vieires congelades no vaig haver de netejar-les.
Agafem un paella i posem oli i daurem les vieires un parell de minuts per cada cantó ,comprovant que no es cremin,seguidament i posarem la sal i el pebre.
Agafem una altre paella amb un raig d’oli i fem els talls de bacó,fins que ens semblin fets.
Finalment agafem el mango i el trossegem i triturem amb un turmix.
Agafem els  gotetes I posem dues cullerades del triturat del mango,agafem un pal llarg I enfilem una tira de bacó i la vieira,així amb tots.
Espero que us agradi.









No hay comentarios:

Publicar un comentario