El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

sábado, 18 de julio de 2015

PERNIL D’ÀNEC

Fa uns dies amb em van regalar un ànec ,i no estic acostumada a cuinar-lo ,una companya amb va explicar com cuinar-lo i un altre dia posaré la recepta ,però vaig volgué indagar per Internet i vaig  trobar una recepta de com fer pernil d’ànec i no vaig dubtar gens en sacrificar el magret de l’ànec i provar-ho. La recepta és del blog de “fem un mos “ de veritat que val la pena donar un cop d’ull  a aquest blog perquè te coses molt interessants.

Ingredients:

-         un magret d’ànec
-         sal gruixuda
-         una safata de vidre millor.
-         Pebre negre
-         Drap de cotó net.






Preparació:
 
Agafem la safata i posem sal a la base ,seguidament i col·locarem el magret i cobrirem en aquest amb sal gruixuda que ens quedi ben cobert,ho tapem amb paper d’alumini  i cap a la nevera uns 3 o 4 dies, a la recepta i deia com a molt 24 hores ,però a mi em va semblar que ho podia deixar més i Això  vaig fer.


El traurem de la nevera i farem caure la sal i si no  ens anés bé i passaríem una mica d’aigua  i l’eixugaríem molt bé amb paper de cuina .
Agafarem el drap de coto hi tirarem pebre negre ,si pot ser acabada de moldre, hi posarem a sobre el magret i tornarem ha tirar per sobre mes pebre negre,l’embolicarem i el deixarem a la nevera una setmana ,ja que el que aniria bé és poder-lo penjar en un lloc sec perquè s’acabi d’assecar ,però jo no tinc el lloc adequat ,ho he provat Així. El resultat va ser boníssim. quan tingui foto ja la posaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario