El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 30 de abril de 2013


Coliflor a Feira
Normalment quan fem coliflor anem treien la flor i el tronc el deixem o el courem ben petit ja que sol ser dur,doncs buscant vaig trobar Aquesta recepta i vaig pensar que podia estar be,i la veritat que no està gens malament.

Ingredients:
-el tronc de la coliflor
-2 patates
-sal gruixuda,pimenton dolç i picant i oli d’oliva.

Preparació:
no hi ha la patata,només la coliflor.
Tallem el tronc a rodanxes de uns 3 mm aproximadament. Posem una olla amb aigua i la posem a bullir llavors tirem la coliflor i esperem entre 5 i 10 minuts per comprovar si comencen a estar toves llavors serà el moment de tirar les patates pelades i tallar-les més gruixudes que la coliflor  i deixem que es cogui conjuntament.
Quan estigui ho traiem i colem ,seguidament posem la patata en un plat hi tirarem sal una mica d’oli i de pimenton  hi posem les rodanxes de la coliflor i repetim l’operació de sal ,oli …
I ja està aquí tenim el falç pop jejeje
És diferent.



No hay comentarios:

Publicar un comentario