El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 30 de abril de 2013


Orenga
La meva tieta Filo cada any em dona orenga que planta ella i el cull per tot l’any,jo ho he provat ,però no hi ha manera ,es mort cada any,llavors ella mel dona amb flor i jo el passo per la paella i queda com si compres en especies.
 Ingredients :
-orenga
-paella
Preparació:
Agafem la paella i la posarem al foc mig (sense res) ,quan estigui una mica calenta hi tirarem l’orenga passant-lo abans per les mans tancades com si el rebreguéssim i el deixem caure dins la paella ,amb paciència l’anirem remenant amb una cullera de fusta(alerta perquè es pot cremar ) i veurem que poc a poc aniran caient els troncs i es separaran de la flor i nomes quedarà la flor ,seguidament ho traurem del foc i netejarem dels troncs i cap un pot d’espècies net.



No hay comentarios:

Publicar un comentario