El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

domingo, 1 de abril de 2012

SALMÓ AMB MANGO



Ingredients:
-Mig Salmó (o filets) sense espines ni pell.
-1 Mango gran al punt
-Sal
-Pebre
-Oli
-Paper d’alumini
-“Eneldo”

Preparació:
Si el compro a la peixateria el faig tallar ben fi com si fos carpaccio,si és congelat ,el tallo jo o si no el faig tal qual .Salpebrar-lo i també i posem una mica “d’Eneldo.”
Tallarem un tros d’alumini gran i farem una capa de Mango ,posem el salmó i a sobre un raig de oli i posem la resta de Mango,posarem un altre tros d’alumini i ho tancarem com si fos un papillote.
Haurem encès el forn a 200º una estona abans i ho posarem dins uns 15 minuts, i ja està.
Aquesta recepta la vaig trobar a Internet i quan em vaig decidir fer-la ,dubtava per com sortiria i he de dir que m’encanta .Es pot acompanyar amb el que vulgueu, jo amb amanida.



No hay comentarios:

Publicar un comentario