El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

viernes, 9 de septiembre de 2011

Flam d'ou

Flam d'ou
Aquesta recepta la vaig treure del blog d'una amiga "la cuina dels àngels"que encara que ara no tenim tant contacte peque ella viu lluny ,però de tant en tant encara ens trobem i si més no pel blog,gràcies.Bé anem per feina.No tinc fotos ,però de seguida que en tingui les hi posaré.

ingredients
1 litre de llet sencera (també pot ser semi desnatada).
6 ous.
250 grs . de sucre.
caramel líquid.

 preparació
Primer de tot és millor haver tret els ous a fora de la nevera una estona abans de fer-los servir.Després encendrem el forn a 180º a d'alt i abaix.
Agafarem un vol i anirem posant els ous un a un , o sigui hi posarem un ou al vol on farem la barreixa ,després agafarem un altre ou i el posarem amb un altre recipient abans no el barreixem amb el primer,i això perquè ? doncs senzillament perquè si anem posant els ous seguits sense sapiguer si estan bé ens podem trobar que quan tinguem  5 ous i anem a afegir l'ultim doncs ens podem trobar que estigui dolent i ja l'haurem barreixat amb els altres i llavors hauríem de llançar-los tots (espero que m'hagi explicat bé ,si hi ha alguna cosa no dubteu a demanar), una vegada els tinguem tots ,amb el turmix els batrem uns 2 o 3 min.
Després afegirem la llet (millor fer-ho sense deixar de batre)i per ultim el sucre ,baten uns 3 min. a la Màxima velocitat.
Agafarem una safata que pugui anar al forn i posarem les flameres petites i les anirem col·locant per tota ella ,hi posarem dins el caramel líquid dins les flameres amb molta cura perquè no es barreixi el caramel amb la preparació i ho farem posant una cullera grossa girada fent així que caigui poc a poc.

Quan tinguem les flameres plenes afegirem aigua a la safata i cap el forn ,ho posarem a la mitat aproximadament del forn i ho baixarem a 160º ,jo amb el meu forn els hi tinc 1 hora ,però de totes maneres és millor les primeres vegades anar-ho comprovant amb un escuradents mateix,espero que us agradi.









No hay comentarios:

Publicar un comentario