El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

domingo, 25 de diciembre de 2011

Centre de Nadal

Tenia moltes ganes  de fer el meu propi centre per la taula de Nadal i mirant per Internet vaig trobar un, en el blog de " webos fritos", que em va agradar molt,i em va servir per fer el meu,espero que us agradi.

Necessitem
-pinyes
-spray daurat ( el color que tu vulguis)
-cinta de guarnir l'arbre de Nadal
-centre de vidre
-raïm blanc i negre
-espelmes ,com més t'agradin.

preparació
Un dia vam anar a buscar bolets i vaig recollir unes quantes pinyes pel centre.Les vaig posar dins d'una capsa per pintar-les i que així no m'embrutés res,ho vaig fer a fora ,a la terrassa ,com és recomanable. Ho vaig fer en tres cops perquè aixì quedessin ben pintades per tot arreu.
Agafem el centre de vidre i posem la cinta de color verda i daurada,col·loquem les espelmes i les pinyes al gust i seguidament haurem posat el raïm també com més ens agradi ,jo també he tallat alguns grans perque així quedi més bonic

I el resultat va ser aquest.Us agrada?

No hay comentarios:

Publicar un comentario