El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 27 de diciembre de 2011

Llom adobat a casa



Ingredients

llom fresc
-600 grs de llom de porc
-700 grs de sal gruixuda
-500 grs de sucre moreno
-Pebre vermell
-pebre negre,blanc ,rosa …
-orenga  fresc

Preparació

barreja del sucre i la sal

llom cubert de la sal i el sucre
 A la carnisseria que habitualment vaig ,em van netejar el tros de llom de grassa.


llom amb 3 dies a la nevera


llom sota l'aixeta.

llom amb les espèscies

 Agafem una plata de vidre ,millor ,agafem la sal i la barregem en un  vol i cobrim el fons de la plata ,a sobre el llom  i el cobrim amb la resta de la barreja fins que estigui ven cobert , i cap  a la nevera ,jo li vaig deixar 3 dies.
 



Als tres deu retirem tota la barreja sota l’aixeta de l’aigua ,l’eixuguem be amb paper de cuina i l’adobem amb els pebres i l’orenga i  el deixem reposar de 5 a 7 dies a la nevera. No us preocupeu si veieu que quan porti  4 o 5 dies ,la barreja que li hem posat es transforma amb aigua,es normal.


No tinc cap foto sola del llom,ja que el vaig posar pel sopar de Nochebuena i no va quedar res per poder fer la foto,però de totes maneres des d'aquí
podem veure'l.
Estava molt bó!!!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario