El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 27 de diciembre de 2011

cistella per anar a buscar caramels per hallowen


Per fer la carbassa,necessitem.

-paper de diari
-paper de cuina
-cola blanca o de empaperar
-pinzells
-pintura de color carbassa
-poma d’eva ,negra ,i verda
-cordill
-globus

El que farem primer es inflar el globus i el lliguem ,seguidament busquem un lloc on col·locar el globus i que puguem treballar amb ell,jo en aquest cas vaig fer servir una paperera.
El que farem és començar a posar cola al globus i enganxarem paper de diari esginzat ,aquests papers seran petits,és molt millor que trossos grans ja que aquests a l’hora d’enganxar-los s’arruguen i llavors queda l’arruga. Farem la meitat del globus i el deixarem eixugar,després el girarem i farem el mateix. Així tres capes de Paper de diari,i jo vaig fer 2 capes amb paper de cuina amb el mateix sistema.
 
Amb menys capes de paper també queda bé,jo deixava eixugar unes hores, tocant es nota .Quan estava ben sec vaig passar a pintar tota la carbassa de color taronja. Quan estava sec vaig punxi el globus i el vaig treure. Després vaig fer el forat lo gran que hem va semblar .Amb poma d’eva (que era el que tenia a ma)vam fer els ulls,l’herba ...però també es pot fer amb pintura. Després vam fer dos furats ,un  a cada banda i vam passar el cordill i el resultat va ser aquest. Va quedar bé oi?

No hay comentarios:

Publicar un comentario