El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

domingo, 9 de diciembre de 2012


Amanida de vieires al romesco amb copa




Aquesta amanida la vaig fer pel dinar de la Festa Major de Navàs i va tenir èxit.


 Ingredients:
-Vieires (jo les vaig comprar a la sirena congelades)
-salsa romesco comprada
-enciam de diferents tipus
-tomàquets cherry
-pinyons (que els vaig passar per la paella )
-vaig comprar unes bosses amb ceba i també pebrot fregit per les amanides.
-formatge parmesà
-oli
-sal
Tots aquets ingredients poden variar segons el que tingueu o el que més us agradi.

Preparació
El que farem és prepara l’amanida en un recipient gran i quan ja la tinguem apunt la passarem a la copa ja que si no podem tacar la copa de dins i embrutar-la.
El primer és treure del congelador les vieires i les posarem en un colador perquè deixin tota l’aigua. Posem una paella amb una mica d’oli i saltegem  les vieires amb una mica de sal,les traiem a un plat amb paper de cuina perquè deixi l’oli.
Mentrestant anirem preparant la resta d’ingredients ,en un plat posarem les diferents tipus d’amanida (es pot comprar una bossa de les que ara van bar reixades o també si volen podem posar un sol enciam ,però sempre quedarà més bé amb diferents ja que hi ha mes color i formes),tallarem per la meitat els tomàquets ,i els afegirem als enciams ,també i posarem els pinyons que ja haurem passat per la paella amb unes gotes d’oli i res 30 segons ,això si sense deixar de remenar.
Podem posar olives també jo crec que no les hi vaig posar,però si les tallem petites també quedarien bé ,hi podem posar el que ens agradi .
Ara ja posarem l’oli ,la sal i remenarem bé perquè quedi tot ben amanit,ara podem afegir si ho tenim la ceba i el pebrot fregit.
El formatge, es fa posant a la plata del forn unes muntanyetes de formatge (mirar piruletes de formatge) de parmesà (o un que agradi) i ho gratinem al forn ,ho deixem refredar i ho traiem  en compte .
Ara és el moment de muntar la copa que quedi vistosa ,una vegada tinguem tot lo de l’amanida i afegim un parell o tres de vieires i un parell de cullerades de salsa romesco i posem el formatge i el que també hi vaig posar és crema balsàmica de frambuesa (això és opcional ,pot passar sense )


1 comentario: