El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

jueves, 6 de diciembre de 2012


Ous gratinats:
Aquesta recepta és molt fàcil i boníssima,ja veureu.

Ingredients:
-ous durs
-formatge ratllat
-2 gots de llet
-bacon
-Una cullerada sopera de mantega
-2 cullerades soperes de farina
-formatge ratllat

Procediment:


El que farem primer és fer bullir els ous amb aigua amb sal, per estalviar el que faig és que quan fa 2 o 3 minuts que l’aigua bull tapo la cassola on faig els ous i apago el foc ( això ho faig si tinc temps)i ho deixo fins que els necessito. Una vegada estiguin llestos els pelem i els tallem per la meitat i els posem amb una safata que pugui anar al forn.
El següent és fer la beixamel ,jo ja la tenia feta d’una altre vegada que en vaig fer de més i la tenia al congelador i per això no tinc fotos del procés. Agafarem una paella i posarem una mica d’oli i tirarem el bacon i  el fregiren .
Quan el bacó està fet afegirem una cullerada de mantega ,dues de farina ,els dos gots de llet i la sal ,anirem remenant fins que quedi espès.
Agafarem la beixamel i la tirarem per sobre dels ous i posarem el formatge ratllat ,ho posarem al forn a gratinar uns minuts i ja està.



Bon profit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario