El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

domingo, 9 de diciembre de 2012


Boletes de meló i síndria a la menta
Els postres de la festa Major de Navàs.


Ingredients:
-aigua
 -un grapat de fulles fresques de menta
-150 g de sucre
-1/2 síndria
--1/2 meló



Preparació
Agafem un caso i escalfem aigua,quan bulli i posem la menta ,taparem i deixem que in fusioni uns 2 o 3 minuts  ,traurem la menta i afegirem el sucre i remenarem fins que quedi dissolta i es formi un almívar,apagarem el foc i deixarem que refredi i ho deixarem a la nevera.


Amb una cullereta de postra o un estri especial per fer boles a la fruita anirem fent boles amb la síndria i el meló i les posarem en copes barrejades i per sobre hi tirarem l’almívar,decorem amb fulles i cap a la taula.


1 comentario:

  1. Hola Elena,

    Aquestes postres tenen molt bona pinta!.

    No fa gaire que vaig descobrir el teu bloc, i m'agrada molt. Per això t'he deixat un premi al meu bloc e-cuina (http://www.e-cuina.blogspot.com.es).

    Una abraçada,

    Marta

    ResponderEliminar