El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

jueves, 6 de diciembre de 2012


Gambes al forn

Lo primer és comentar que no vaig poder entrar al  BCN AND CAKE, degut a la gran quantitat de gent que va anar ,bé va ser una mica desil·lusionat ,però l’any que bé ho tornaré ha provar i ho faré d’una altra manera.

Bé anem al que interessa la recepta aquest dissabte tenia ganes de fer gambes una mica picants i crec que ho vaig aconseguir.

 

Ingredients:

-1 kg de gambes

-oli d’oliva

-sal

-pebre negre

-cayena

-conyac

-pebre vermell dolç

-3 c. d’alls

 

Procediment:

El primer que farem és preescalfar el forn al màxim,250º.

Agafem un morter,o també ho podem fer amb el túrmix o thermomix amb el que més ens vagi bé i començarem a preparar la salsa amb que banyarem les gambes. I posem els alls trinxats ,la cayena,l’oli ,el coñac ,una mica de sal i el pebre vermell i ho triturarem.

Agafarem les gambes i les posarem amb una safata que pugui anar al forn  i tirarem la salsa per sobre de les gambes i ho deixarem dins del forn uns 10 /15 minuts com a màxim.



Aquesta recepta és molt fàcil i podria servir per aquests dinars i sopars que aviat arribaran i que sempre volem quedar bé ,segur que serà així.


No hay comentarios:

Publicar un comentario