El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

sábado, 20 de octubre de 2012



Amanida a l’estil ” xinès”
L’amanida en si no és complicada ja que es amb tot d’ingredients que podem tenir a casa, lo diferent és  “el aliño chino” que desprès de molt temps he aconseguit trobar i realment és igual.

Ingredients per “ aliño blanco agridulce”(1)
-1 got (d’aigua o vi ,la quantitat que vosaltres volgueu,és pot guardar a la nevera si sobra) de vinagre de poma (també pot ser de vi blanc).
-1 got (el mateix) de sucre.
-2 cullerades petites de sal.
-2 cullerades soperes d’oli d’oliva  o girasol.
I l’ ingredient que jo no he posat i que no és necessari és el AJIMOTO ,aquest ingredient    que ressalta de manera natural el sabor original dels aliments.

Ingredients per l’amanida(2)
-algues Agar Agar,jo aquestes les deixo a remull uns 5 minuts .
-enciam trocadero i fulles de roure.
-mangrana
-formatge de cabra (rulo,gratinat al forn)
-alga dulse.

Procediment:(1)
Agafarem tots els ingredients i els posarem en un got  per la batedora.
Ho batrem tot durant 5 minuts,és millor fer-ho una estona abans de fer-lo servir,ja que com més estona passi més anirà espasin la salsa.



Procediment (2):
Per fer l’amanida farem servir el que tinguem ,com ha sigut el meu cas ,però també podem fer la típica amanida xinesa amb l’enciam iceberg,la pastanaga ,pernil dolç,gambes,i algues  agar agar.
Quan tinguem l’amanida muntada només hem de tirar” l’aliño blanc” per sobre i ja estarà ,espero que us agradi ,ja em direu.


alga Dulse
alga Agar Agar











En la següent publicació donaré informació sobre les algues ,les he conegut aquest estiu  i he de dir que les he trobat totes bones ,(les que he tastat ) us posaré les receptes que vagi fent. També val a dir que són fabuloses per la nostre salut.




No hay comentarios:

Publicar un comentario