El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

viernes, 12 de octubre de 2012

Feia dies que tenia receptes per penjar ,però per mandra no em decidia ,bé ara ja m’he posat les piles.

Sucre “avainillado”

Aquest sucre el faig servir per fer pastissos ,però també es pot fer servir pel Café ,te …

Ingredients:
-sucre
- baina de vainilla

Procediment:
Agafarem un pot de vidre ben net i l’omplirem de sucre i introduirem una baina de vainilla oberta per la meitat al llarg,el tancarem i ho deixarem uns dies sense obrir-lo i així farem que vagi agafant el perfum de la vainilla.
El que també podem fer és que quan agafem sucre d’aquest podem tornar a omplir el pot i així tornarem a tenir sucre amb perfum a vainilla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario