El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

lunes, 16 de julio de 2012


OUS AMB TOMÀQUET
Aquesta recepta la fa el meu pare i a els meus fills i a mi ens encanta,i a més a més és Super fàcil  i baratíssima,ja veure-ho
Ingredients:
-500 grs de tomàquet natural
-3 ous
-sal al gust
-oli
-i molt pa si agrada sucar (que és el nostre cas )
Preparació
  
El tomàquet pot ser natural de pot o natural que el podem ratllar. Posem una paella al foc amb un bon raig de oli i posem el tomàquet el fregim una mica i posem sal. passats uns 10 minuts a foc mitjà (anirem remenant). Agafem els ous i els tirem a sobre de la paella i ara si que no podem deixar de remenar perquè sinó collaria ,així fins que veiem que ja està ben introduït el tomàquet amb l’ou,i ja està.




ha de quedar així



No hay comentarios:

Publicar un comentario