El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 17 de julio de 2012


SALSA  XATÓ
Ingredients:
-400 grs d’ametlla torrada.
-2 o 3 tomàquets
- Una “cabeza de ajos” escalivada
-5 ñoras (hidratades)
-3 pebrots “choriceros” hidratats
-2 llesques de pa torrat
-1/2 litre d’oli d’oliva
-sal al gust
-bitxo també al gust
-un got petit de vinagre.
-guardarem aigua de haver hidratat els pebrots i ñores.
Preparació:
El primer que farem es agafar les ametlles torrades i les posarem al vas de la thermomix i farem servir el botó del turbo 3 cops,seguidament afegirem els alls (escalivats ,pelats ,la polpa de les ñores  i els pebrots ,la sal ,el bitxo,les tomàquets ( pelats) , el pa ,el vinagre ,un raig de l’aigua dels pebrots i ñores hidratats ,tot dins del vas a velocitat 5,uns segons  perquè quedi tot lo suficientment triturat ,però controlant que no quedi molt triturat (bé segons el gust de cadascú si ho vol més fi o no ).Ara posarem la maquina al 5 i anirem tirant l’oli pel vocal .
Si no teniu thermomix es pot fer igualment amb un túrmix i a l’hora de posar l’oli fer-ho com si féssim una maionesa.
Quan acabem rectificarem de sal .

Ara prepararem l’amanida .
Ingredients:
-Escarola ben blanqueta
-Seitó (també anxoves)
-olives
-tomàquet.
-tortillas de maíz (per fer burritos i fajitas )
Preparació:
Aquesta vegada vaig voler ser diferent i fer servir com a base una tortita de blat de moro ,li vaig donar forma posant-la en el cubilet de la thermomix i la vaig posar al microones 15/20 segons i vaig deixar refredar ,i llavors vaig començar a muntar l’amanida afegint els ingredients més els que un desitgi,i la salsa per sobre i volià .


Espero que us agradi.

No hay comentarios:

Publicar un comentario