El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

jueves, 26 de julio de 2012


Pastís de tonyina

Va ser un dels plats que vaig fer per anar a passar el dia a la riera amb els amics. Recepta treta del llibre de la thermomix.
Ingredients:
-4 llesques de pa de motlle (sense corna)
-400 g de llet evaporada
-200 g de tonyina en oli d’oliva.
-4 cullerades soperes de tomàquet fregit.
-4 ous
-un polsim de pebre negre
-un polsim de sal
-una cullerada de mantega(pel motllo)
-1000 g d’aigua pel vapor.

Realització:
El que farem primer és posar tots els ingredients ,menys la mantega i l’aigua ,al got de la thermomix,i programem 30 seg7vel progressiva 5-10.
Pintem el motllo on farem el pastis amb la mantega (jo ho vaig fer en un de 1 l,d’alumini),i avoquem la pasta .tapem i ho col·loquem a sobre de la tapa del motllo un drap de cuina net o 5 o 6 fulles de paper de cuina (jo ho vaig fer amb paper de cuina)ficarem el motllo tapat dintre del recipient varoma.
Posarem l’aigua dins del vas de la thermomix,tanquem i col·loquem el varoma en la seva posició .Programem 45 min/ varoma /vel. 2.
*Aquesta recepta també la podem fer amb el turmix i al forn al bany maría.

Deixarem refredar i desemmotllem en una Font.

El podem servir amb maionesa i enciam.
Està deliciós.



No hay comentarios:

Publicar un comentario