El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

sábado, 21 de enero de 2012

Boletes de massapà i xocolata



Aquestes boletes de massapà amb xocolata ,les vaig fer per primera vegada per posar-les a les cistelles que vaig fer per regalar per Nadal
,i van agradar molt.

Ingredients

-250 gr de sucre
-la pell de 1 llimona només la part groga
-250 gr d'ametlla pelada crua
-1 clara d'ou

-200 gr de xocolata fondant

Preparació:

El que primer farem és posar el sucre al vas amb la pell de la llimona i polvoritzarem uns 30 sg a V. 5-10.
Desprès afegim les ametlles i tornarem a fer 30 sg a V 6.
A continuació i posem la clara d’ou i remenem uns segons a V6.
Bé ja tenim el massapà fet ,el posem en un plat o un vol i començarem a fer boles .
Quan haurem fet les boles ,farem desfer la xocolata al microones ,estarem molt  a l’aguait ,ja que es pot cremar fàcilment .Seguidament agafarem les boles i les banyarem amb la xocolata ,les deixarem refredar a la nevera per que quedi ben presa la xocolata  i ja estaran a punt de tastar-les.

No hay comentarios:

Publicar un comentario