El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

sábado, 7 de enero de 2012

Oli per pizzes



Aquest oli  queda molt bo quan li tires per sobre de les pizzes ,una vegada les hem tret del forn .També podem fer-lo servir per amanir la carn i el peix.
Aqui tenim l'ampolla on vaig fer l'oli.

Ingredients (mesures per l’ampolla que he fet servir jo)
-200 ml d’oli d’oliva verge.
-4 o 5 alls pelats
-1 “guindilla “
-pebre negre,rosa ...

Realització
Agafem les ampolles que volem omplir i que han d’estar ben netes ,i posarem l’oli ,la pebre (tres o quatre boletes  de cada) i els alls,ho tapem  i deixem macerar durant unes tres setmanes com a mínim.
Un cop passat aquest temps ja el podrem fer servir .Com veieu no és gens difícil de fer .

No hay comentarios:

Publicar un comentario