El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

domingo, 29 de enero de 2012

MONGETES TENDRES



Les mongetes tendres m’agraden molt encara que a casa els nens les volen xafades i amb formatge ratllat per sobre perquè així no tenen tant gust de mongeta,però un dia a la setmana no s’escapen .
Un dia mirant receptes vaig veure com fer-ho a la thermomix i ho vaig provar i no estan gents malament . Espero que us agradi. Ah! Ho vaig veure al blog de la Maryquilla ,i te receptes molt interessants.

Ingredients
-mongetes tendres
-patates
-aigua
-sal

Preparació
Omplir amb ¾ d’aigua el vas de la thermomix i posar el colador també.
Netejarem les mongetes tal i com ho fem sempre,desprès pelarem les patates i les tallarem més aviat a talls petits i ho posarem dins el colador juntament amb les mongetes,( no se la quantitat però dona per 3 o 4 persones,depenent clar el que mengi cadascú).

Una vegada estigui tot dins el colador i tirarem sal al gust i programarem 40 minuts a T varoma V 1 ,quan hagi passat 30 minuts podrem comprovar si ja està al nostre gust,però jo les hi tinc entre 35 i 40 min.

No hay comentarios:

Publicar un comentario