El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013



Salsa de iogurt
Tenia ganes de provar de fer aquesta salsa ja que els meus fills ja l’havien tastat en alguna ocasió en algun restaurant i els agradava molt i sempre em reclamaven que la fes, doncs be ja esta feta,i segons ells (ja que a mi no  m’agrada gaire )està boníssima.

Ingredients:
-         ¼ d’una ceba
-         1 gra d’all
-         Un polsim  “ d’Eneldo “
-         Un polsim de sal
-         2 iogurts griegos naturals
-         Un polsim de pebre blanca
-         Una cullerada sopera d’oli d’oliva.
-          
Preparació tradicional:
Posarem tots els ingredients menys els iogurts en un vas i amb el turmix ho triturarem tot un  minut o dos desprès i afegirem els dos iogurts i tornarem a triturar fins que quedi amb una consistència que ens agradi i ja està.

Preparació thermomix:
Posarem tots els ingredients menys els iogurts a l vas de la thermomix i 6 seg a vel. 5 .
Desprès afegirem els iogurts  10 seg. A vel 4.
Fet.

Aquesta salsa la podem fer servir per :
-         amanides
-         verdures
-         carn
-         peix.

Espero que us hagi agradat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario