El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013






Crema d’api


Per la gent que no suporta l’api ,els hi deu sonar molt malament , però realment he de dir que no sembla que sigui d’api ,el que passa és que a mi m’encanta l’api , aquesta recepta la vaig aprendre a fer en un curset de cuina  natural i energètica que van fer al meu poble  per Mercè parcerisa ,si voleu informació  us faré arribar la seva web, i cal dir que tots els que érem allà vam dir el mateix que no semblava d’api ,si la tasteu ja mo direu , apa anem a provar .

 Ingredients:

-         un api rentat i tallat fi.
-         4 cebes tallades a mitges llunes.
-         ¼ de tassa de blat de moro.
-         172 tira d’alga  kombu.
-         2 c.s (cullerades soperes ) d’oli d’oliva.
-         Sal marina .
-         Una fulla de llorer.

 Preparació:
 
1-En una cassola  amb una mica d’oli d’oliva saltejar la ceba uns 10 min aproximadament i tirarem un pessic de sal.





2-Passat aquesta estona i que vegem que la ceba comença a canviar de color afegirem en una cassola  l’api tallat ,l’alga i el llorer i aigua que cobreixi les verdures,taparem i courem a foc mig uns 20 minuts , anirem controlant .



 
Quan vaiguem que ja està cuit el que farem és treure l’alga i el llorer r,i triturarem tot fins que aconseguim la consistència desitjada.
Seguidament afegirem el blat de moro i courem a foc lent uns 5 minuts més, no tinc cap foto on surti el blat de moro ,però hi es,i realment té un gust diferent.
Està molt bona!!!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario