El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013



Crema de cacau (nocilla )

Aquesta és una altre recepta del curset de cuina natural i energètic que vaig fer amb la Mercè i que els ingredients que fem servir i que potser sonen  a raros els podeu trobar a la seva botiga o en qualsevol herbolari  o supermercat que tingui una secció de alimentació natural ,que avui dia cada vegada n’hi ha més.

Ingredients:

-         100 grs d’anacards (o ametlles ,avellanes ... )
-         20 grs de cacau
-         80 gr de xarop d’atzavara
-         Llet vegetal.

Preparació :

El que farem primer és triturar els anacards  fins que quedin farina amb el turmix.
Desprès i barrejarem el cacau i l’atzavara i triturarem i sense parar anirem afegint  la llet fins aconseguir la consistència que a nosaltres ens agrada .
Ho podem guardar en qualsevol pot i a la nevera , ja veureu és igual que estem acostumats a menjar ,però amb la diferencia de que aquest és molt més saludable. No tinc cap foto ,ja la penjaré quan en torni ha fer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario