El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013



Mini tortillas de chips

Feia dies que els meus fills em demanaven que els hi fes una truita amb patates xips,però jo no sabia que “carai” volien dir i vaig buscar al GOOGLE i com sempre hi ha alguna coseta  i voilà aquí ho tenim,espero que us agradi alls si jeje

Ingredients:
-         1 bossa de patates chips.
-         6 ous.
-         1 paquet de pernil serrà a talls.
-         1 motlle per muffins ( el que tu tinguis o com tu et sembli de fer-ho).

Preparació:
1-El primer que hem de fer com sempre que hem de fer servir el forn és pres calfar-lo en aquest cas a 180º. Seguidament batem els ous  en un bol  més aviat gran i afegirem la bossa de patates i amb una cullera de fusta trencarem les patates ,no hi vaig posar sal perquè les patates ja en porten.




2-Ara avocarem els ous i les patates al motllo que hem escollit (si no teniu motllos petits també serveix qualsevol plata de vidre o de pirex quadrada o rectangular ,el que no se és a l’hora de tallar con us anirà).




3-Tindrem una plata de forn folrada amb paper de forn i hi posarem els talls de pernil per sobra i cap el forn  uns 10/15 min , com sempre dic variarà segons el forn  heu d’estar pendents sobretot el primer cop  i quan us sembli que el pernil està cruixent treure’l.


4-En aquest moment serà quan entrarem el motllo amb la truita cap el forn i també haurem de controlar el temps del forn i quan ens sembli que ha collat l’ou treure’l,jo li vaig tenir uns 25 min. A 180º.
Quan estigui fred desemmotllarem la truita i la servirem amb un tall de pernil cruixent. Jo tenia espàrrecs i va estar força acertat.
Que vagi de gust.
Font:platilloshumeantes.





No hay comentarios:

Publicar un comentario