El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013





Xampinyons amb formatge de cabra

Sona “raro”,però de veritat si t’agrada el formatge de cabra i els xampinyons no ho dubtis ha provar de fer aquesta recepta és molt fàcil i està bona.

Ingredients:
-         150 grs de xampinyons
-         1 rul·lo de formatge de cabra




-         Oli d’oliva

Preparació:

Posem el forn a escalfar mentre preparem la resta d’ingredients a 200º.
Netejarem els xampinyons i els laminarem(jo normalment si necessito que siguin laminats ja els compro Aixa perquè em resulta més fàcil de fer) els reservem amb un raig de llimona perquè no sens posin negres .
Tallem a lamines també el formatge.
Jo en aquest cas vaig agafar una cassola rectangular de fang (però pot ser qualsevol utensili que pugui anar al forn),hi posem un raig d’oli d’oliva a la base de la cassola col·locarem els xampinyons i el formatge per sobre  i cap el forn a gratinar a 180º fins que vegis que s’ha fos el formatge.
Facilíssim

No hay comentarios:

Publicar un comentario