El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013



Porc agridolç amb pinya

Feia temps que volia provar de fer aquesta recepta ja que el contrast de dolç i salat sempre m’ha agradat. Aquesta recepta la faig fer amb la thermomix la pròxima vegada la faré sense i ja penjaré la recepta.

Ingredients:

-         500 grs de costella de porc
-         35 grs de jerez sec
-         65 grs de salsa de soja
-         40 grs d ketchup.
-         85 grs d sucre
-         20 grs de vinagre d’arròs ( o sidra)
-         50 grs d’oli de sèsam ( o de girasol )
-         5 grs de jengibre fresc tallat a lamines primes ( jo no en tenia i no n’hi vaig posar)
-         250 de ceba tallada en mitges llunes.
-         1 pastanaga tallada en diagonal
-         100 grs de pebrot verd tallat en trossets
-         2 0 3 rodanxes de pinya en pot o natural (la recepta original en porta més quantitat ,però la veritat és que a nosaltres ens en va sobrar per tant cadascú ...)
-         Una cullerada d maicena
-         125 grs del suc de la pinya (si la fas servir natural ,tritura  una petita quantitat)
-         30 grs d’ametlles pelades i torrades.


Preparació amb thermomix


El que farem primer és agafar un bol en el que hi puguis posar tota la costella (jo ho vaig fer amb costella perquè era el que tenia de porc ) i  hi tirarem la carn ,el jeres i la salsa de soja durant uns 30 minuts tapat i a la nevera. Passat aquest temps el que farem és escorre la carn i la reservarem.
Agafarem el líquid de marinar la carn i el posarem al vas de la thermomix i afegirem el sucre , el ketchup i el vinagre,i barregem 15 seg. Vel.4 ,ho traurem del vas i ho reservarem.
Posarem al vas l’oli i el jengibre ,programem 3 min. Varoma vel. 1.
Afegirem la carn i 15 min./varoma.   Gir/ Izq . vel   /cullera.
Afegirem la ceba ,la pastanaga i el pebrot i programem 10 minuts  varoma.  Gir/ izq. vel/cullera.
Afegirem la barreja que tenim a part i els trossets de pinya ,6.30 min varoma .gir izq. Vel. Cullera.
Agafem un bol i desfarem la maicena en el suc de la pinya ,ho afegim al vas i programem 4.30 min varoma. gir /izq. Vel/cullera.
Ho posarem en un plat o font i ho decorarem amb les ametlles i amb acompanyament que desitgem ,pot ser amb arròs blanc o pasta .
Realment no és complicat de realitzar i dir que ha casa meva va tenir molt d’èxit. Va quedar molt caldòs ,però val a dir que era bó fins i tot el suc ,jejej

No hay comentarios:

Publicar un comentario