El meu Blog

En aquest blog el que he volgut fer és reunir totes les receptes fàcils que amb la col·laboració de la meva família, amigues i blogs he pogut anar recopilant i provant de fer ,esperant que els agradin a tots.

Us convido a provar de fer-les i a deixar-hi algun comentari i tan aviat com pugui contestaré ,desitjo que us agradi i que gaudiu tant com jo.

Gràcies.

Elena.

Datos personales

martes, 24 de septiembre de 2013



Tapenade

M’encanta ,la vaig fer per primera vegada per la nit de Nadal i va tenir molt èxit. A vera que us sembla.

Ingredients:
Preparació amb thermomix:
-         200 grs de olives negres sense pinyol.
-         I gra d’all
-         35 grs de tapenades.
-         Una llauna de anxoves (UNS 50 GRS )
-         1 cullerada d’oli d’oliva.
-         1 cullerada d’orenga sec o fresc.
-         1 cayena a trossets petits.

Preparació amb thermomix:

El que farem primer és posar les tapenades al vas de la thermomix ,les olives els alls i les anxoves amb el seu oli  i triturarem uns 3 seg, /vel 7 , amb l’espàtula baixarem els ingredients.
Seguidament i afegirem l’orenga ,la cayena i l’oli 30 seg/vel 4.
I ja tenim la tapenade feta espero que us agradi ,la recepta és d’Internet ,però  no recordo de on la vaig copiar,perdoneu.

Preparació tradicional:

És molt fàcil nomes cal posar tots els ingredients a dins del vas de la batedora i tritura a màxima velocitat fins que trobem que l’aspecte és el desitjat.

La podem fer servir com aperitiu amb torradetes, amb plats de pasta com a salsa ,amb verdures a la planxa ...
Ho posarem amb un pot de vidre a la nevera  que es guardarà uns quants dies,espero que ho tasteu.
no tinc foto,deseguida que pugui la penjaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario